piątek, 25 lutego 2011

Imperial Gunner IG

Wiem,  że w tym miesiącu mało informacji dodawałem na bloga, ale nie znaczy to,  że mało rzeczy robiłem. Wręcz przeciwnie. Kilka rzeczy robie równolegle, co by się jednym tematem nie męczyć i niedługo pododaje je tutaj. Mięczy innymi poszpachlowałem i pomalowałem od nowa mój hełm Imperial Gunnera - a to mój ulubiony kostium, więc dziś do zaprezentuje.



Podstawą kostiumu jest kombinezon, taki sam jak u Imperial Crew i Navy Troopera więc nie będe wklejał enty raz tych samych zdjęć. Na ramieniu dałem dwa cylindry kodowe, zrobione z dozymetrów. Obok dałem trzeci, ale raczej go nie urzywam. Taka wariacja na temat.


A tu mały update kostiumu: Nowy commpad i srebrne naszywki


Pas i Belt Boxy:


Specjalnie do tego kostiumu w wakacje zakupiłem niemieckie saperki, zamiast oficerek. Te zdecydowanie lepiej pasują do munduru, a saperki do kombinezonu. Jak to jest napisane w CRL: "saperki są najbardziej kanoniczne".
Zrobiłem więc małe zestawienie. Od lewej: półsaperki (odkładam je jako buty awaryjne do RFT), saperki i oficerki. Mam jeszcze sztyblety ale nie wiem czy czarne też używano w filmie (białe mają szturmowcy).





Ponieważ istnieje aż sześć odmian uzbrojenia i wyglądu Gunnera zdecydowałem si e na najpopularniejszą czyli tą z "Powrotu Jedi" (w "Nowej Nadziei" Gunnerzy noszą np. skórzane kurtki Vadera :) albo mają tylko kombinezon). Udało mi się od kolegi z Legionu zakupić paludron - czyli skórzany ochraniacz bodajrze na BMXa.





Mimo że w moim kostiumie wykorzystuje kominiarkę, aby nie było widać włosów i tak zdecydowałem się na posiadanie kołnierza, chociaż w tej chwili jest on już opcjonalnym dodatkiem.Wykonała go chyba jakaś krawcowa. Nie wiem sam, ponieważ też go odkupiłem. Jest o tyle dobry, że nie jest mi w nim ani za gorąco ani zbyt duszno.


A tak wygląda najbardziej charakterystyczna część kostiumu, czyli hełm. Dzwon i comboxa (radyjko) mam od Falcona. To odsysane metodą próżniową odbitki z plastiku HIPS.


A oto zupełnie nowy hełm:









A tak kostium prezentuje się w całości:

I podczas różnych imprez:




















1 komentarz:

  1. Fota na tym wozie jest nieziemska. xD
    (tak, wiem, że niezbyt merytorycznie, ale prawie się popłakałam ze śmiechu przy tym zdjęciu ;) )

    OdpowiedzUsuń