wtorek, 1 lutego 2011

Imperial Crewman ( Deck Crew ) IC

W momencie gdy stałem się posiadaczem kombinezonu i czapki, jasne się dla mnie stało, że tak naprawdę mam nowy kostium. Co prawda załogantów w czarnym wdzianku widzimy tylko przez kilka ujęć podczas "Powrotu Jedi", ale kostium ten i tak jest rozpoznawalny.



 Warto od razu zaznaczyć, że kostium ten jest najwygodniejszym ze wszystkich, które do tej pory skompletowałem. Doskonale da się zapakować w nieduży plecak. Jego skompletowanie również nie przysparza większych problemów. Ba! Namówiłem nawet znajomego na skompletowanie i jeżeli nie liczyć czapki, która musi niestety do nas przylecieć z kraju "małych, chińskich rączek" to kostium można mieć w kilka dni. Jestem zresztą w stanie pomoc każdemu chętnemu w zrobieniu tego kostiumu, wystarczy się odezwać na GG lub na e-mail. Koszt całkowity kostiumu (z czapką ) nie powinien przekroczyć 350 zł. Składowe kostiumu to: Kombinezon, saperki, pas, dwa belt-boxy, dwa cylindry kodowe, para naszywek imperialnych i szary commpad. Ja dodatkowo posiadam jeszcze skórzane rękawice z mankietami (nie są wliczone w poprzedni kosztorys) ale nie jest są one wymagane do zarejestrowania stroju. Do stroju można wykorzystać dowolną lekką broń imperialną: E-11, Dl-44, DH-17 etc, etc (takową też mogę wykonać). Strój jest o tyle fajny, że mamy już podstawę dla 3 innych kostiumów i wystarczy tylko zmienić nakrycie głowy i ewentualne dodatki i mamy do wyboru: Navy Troopera, Imperial Gunnera lub Pilota Tie.

Małe przypomnienie zdjęć najważniejszych składowych:


Schemat kombinezonu.


Imperialna Czapka (jeszcze ze starymi dyskami, wymieniłem je na nowe, pełnowymiarowe).




 Szary commpad (od środka przyklejony na  rzepie, żeby nie wypadał ).


Belt-boxów






Dwóch Crewmanów 

Tak prezentuje się mój kostium w całości: 


Kilka zdjęć z akcji:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz