wtorek, 20 września 2011

Juno Eclipse ID

No i wreszcie mogę zaprezentować nowy strój. Co prawda parę ładnych miesięcy temu zrobiłem jeszcze Jawę, ale ten kostium z dzisiejszego posta uważam zdecydowanie za ciekawszy. Chodzi mianowicie o uniform Juno Eclipse, postaci z gry "The Force Unleashed", przy którym pomagałem mojej dziewczynie w kompletowaniu go. Postać ta, mimo że jest tak zwanym "specjalnym charakterem", to zaklasyfikowana jest w Legionie 501 st jako oficer, czyli ma prefiks ID.




Omawianie kostiumu zacznę od dołu, czyli od butów. Tu jestem zadowolony, bo udało się nam kupić oficerki na allegro w bardzo przystępnej cenie. Całe są skórzane, chociaż nie wiem, pod jakie wojsko oryginalnie były zaklasyfikowane.


Części miękkie kostiumu, takie jak spodnie i marynarka, uszyła krawcowa. Mogę z czystym sumieniem polecić. Niedroga, a naprawdę perfekcyjnie wykonała swoją pracę. Teraz będzie szyła klasyczną tunikę oficera, więc jeśli ktoś jest zainteresowany pisać do mnie na e-maila. 
Szary podkoszulek został zakupiony w sieciówce,

Klamra jest taka jak w moich strojach (miałem dwie). Podobnie dyski kodowe. Oba są ściągnięte z Warszawy, dzięki pomocy kolegi-legionisty, "Smoka" (a pozdrawiam, co mi tam).


Blaster to DL-44, taki jak w moich kostiumach. Z racji, że spodnie są proste a nie bryczesy, kabura może posiadać zapięcie na udo.
Rękawiczki przerabiałem sam.



Rangę wykonałem  z podmalowanej pleksy. Co ważne kolor od lewej to nie jest ani żółć ani pomarańcz, tylko tak zwany "amber" - według CRLa. 
Cylindry kodowe to dozymetry osobiste - allegro.



Czapka - typowa oficerska. 10$ plus przesyłka. Musiałem ją niestety trochę przerobić, gdyż była za duża.
Fryzura.- Bohaterowie pierwszoplanowi, nawet gier wymagają charakteryzacji. Dlatego też i tu włosy, pod czapką są odpowiednio ułożone i muszą mieć kolor blond. 


A tak kostium prezentuje się w całej okazałości:



I kilka zdjęć z imprez:


 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz