czwartek, 29 listopada 2012

Slave Leia ROTJ

Po zrobieniu kilku kostiumów dla siebie, pora skończyć jakiś dla Eddi. No i skończyliśmy. Mało tego Eddi wraz z kostiumem Slave Lei stała się dokładnie tydzień temu oficjalnie członkiem Rebel Legionu, a co za tym idzie Eagle Base. Kostium ten okazał się dość trudny i wymagający w budowie. Eddi robiła dwa razy bikini, a ja kilkakrotnie poprawiałem wiele detali. No ale udało się.


Kostium składa się z :

1. Z górnej części bikini:


2. Pasa: 
 
 
3. Materiałowej "sukni" w kolorze jagodowym:
 
 




6. Bransolety



7. Obręczy na przedramię:


8. Warkocza:


9. Ozdoby na warkocz:


10. Ozdoby na kok:


11. Kolczyków:






A tak kostium prezentuje się w całości:



5 komentarzy:

  1. OMG rewelacja!!! Jesteście niesamowici !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za miłe słowa i uznanie :)

      Usuń
    2. Witam,
      Czy byłaby możliwość wykonania takiego stroju za opłatą? Jestem pod ogromnym wrażeniem! Od wielu lat szukałam takiego stroju ale nigdzie nie znalazłam takiego odzwierciedlenia, nawet najmniejszych detali... Byłabym bardzo wdzięczna, gdyby podali Państwo maila - nie mogłam się doszukać na stronie.

      Pozdrawiam i oczekuję na szybką odpowiedź! :)

      Usuń
    3. Dziękuje za komentarz. Mejl jest na samej górze strony - pod główkami: jok183@o2.pl

      Usuń