czwartek, 16 grudnia 2010

Navy Officer (IN ) czyli mój pierwszy kostium...

Navy Officer to pierwszy strój który udało mi się zarejestrować w 2009 roku. Co prawda pracę nad nim zacząłem jeszcze w 2005 roku, ale dopiero na przełomie 2008/09 udało mi się zrobić pełen kostium.


Kostium przechodził wiele renowacji. Trzy razy zmieniałem hełm, trzy razy zmieniłem spodnie, raz pas, raz beltboxy itd itd. Na dobrą sprawę została mi tylko tunika i rękawice z pierwszej wersji stroju.

Kostium składa się:
1. Butów: 
Początkowo były to oficerki (pierwsze od lewej)
ale zgodnie z CRLem akrualnie są saperki (środkowe)

2. Tuniki i spodni (Spodnie luźne, "garniturowe")


3. Pasa: 


4.Rękawic:

5. Hełmu:







6. Blaster E-11


7. Belt-Boxów:



Efekt końcowy wygląda tak:






Oprócz mnie, kostium Navy Officera zrobiłem także dla Eddi:


A oto takie mini zestawienie jak zmieniał się kostium:

 1. Stary hełm, spodnie narciary, naszywki na rękawach i ranga
 2. Stary hełm, spodnie bryczesy, stare belt-boxy, stara E-11


 3. Kolejny hełm z własnym kapturem i uszami, blaster DL-44,  Bryczesy i oficerki


 4. Luźne spodnie, hełm z uszami z vacu -formy.


 5. Wersja najnowsza: nowy hełm, belt-boxy etc etc.


Kilka zdjęć z akcji: 

















2 komentarze:

  1. Witam
    jesteś człowieku geniuszem ,amerykanie mogą nam pozazdrościć takiego talentu . a na marginesie czy można złożyć zamówienie na jakiś kostium i jak cenowo wygląda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za miłe słowa. Oczywiscie mozna - prosze o mejla na jok183@o2.pl Ceny w zaleznosci od kostiumu

      Usuń