piątek, 4 kwietnia 2014

Pilot TIE (ANH) TI

No i udało się - po dwóch latach czekania, wreszcie skompletowałem pilota TIE. Mówię "Czekania", bo  podstawę kostiumu (kombinezon, buty, rękawice etc) już mam od dłuższego czasu. Czekałem tak naprawdę na hełm (Arakyel) a chest armor kupiłem od Barona.

Muszę przyznać, że  w tej chwili, jest to kostium preferowany przeze mnie. Łączy wygodę noszenia (nie tak jak BHT, Bossk czy Tusken), jest rozpoznawalny (w przeciwieństwie do Gunnera), a także ma pełny hełm (nie jak Navy czy RFT)

.
Kostium składa się z:



2. Rur:

3. Chest Armor:


3 a. Chest plate:


3 b. Back plate:


3 c. Ramiączka:


3 d. Chest Boxa:




5. Saperek:


6. Rękawic:


7. Obowiązkowej Kominiarki:


8. Commpad:





A tak prezentuje się w całości:







Kilka zdjęć z evntów:



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz