piątek, 28 stycznia 2011

Maska Tuskena Część IV - Poprawki

Jak wspominałem po obejrzeniu przez XO Krayt Clanu mojego hełmu pojawiło się kilka sugestii, które mogą poprawić moje dzieło. Wszystkie je wprowadziłem w życie. Po pierwsze, jak już kilka osób zauważyło "gęba" była jednak za duża, dlatego też ja zmniejszyłem. dodatkowo zamiast pięciu pasków dałem tylko trzy. Z własnego poczucia estetyki doszlifowałem trochę "nosek" i wysunąłem go lekko do przodu. Na policzkach nie ma już skóry, jest za to materiał jak na reszcie hełmu. Wymieniłem też rogi, na nowe. Stożki wyszlifowałem z drewna.



2 komentarze:

  1. Ja bym dał komuś te rogi do zrobienia na tokarce a dwa nie są za daleko od siebie? - powinny iść do góry ostrzejszym kątem

    OdpowiedzUsuń
  2. O ile wiem Yang nie mial zastrzeżeń co do położenia rogów. A oczywiscie jak dorwe jakiegos fajnego tokarza to pewnie w przyszlosci wymienie hehe ;)

    OdpowiedzUsuń