wtorek, 31 maja 2011

Event: Noc Muzeum 15-16.05.2011. Gdańsk

Najlepszy event, w tym roku, a którym byłem. Naprawdę świetnie przygotowana impreza. I to w samym centrum Gdańska, bo na przeciwko charakterystycznego żurawia, na pierwszym wybudowanym po wojnie statku "Sołdek". Specjalnie na tę jedną noc został on przemianowany na gwiezdny niszczyciel we wnętrzu. Mimo, że przez te parę godzin zaparował mi wizjer wszystko było w jak najlepszym porządku.

Na statku jak widać wyświetlany był sam Lord Vader.

 Na wybrzeżu Bracia Kuleszowie wystawiali swoje wspaniale modele. 

Po raz kolejny pokonałem największego wroga Gunnerów - schody.

 Kolejna udana akcja Sandów - pokonanie groźnego Jawy - terrorysty.
(Czterech na jednego to banda Łysego!)



Jako członkowie Pierwszej Powietrznej Kawalerii miałem stanowisko wraz z Baronem Felem.
Do dyspozycji miałem bardzo fajny pulpit:


Zniszczyliśmy Alderaan 100 tysięcy razy!





Następni Byli Lordowie Sith i Oficerowie:

Jawy zas opanowały maszynownie:










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz