poniedziałek, 21 listopada 2011

Event: Falkon 2011 - Część I

Jak co roku, tradycyjnie już PG pojechało do Lublina. Nie mogłem więc i ja odpuścić tego konwentu. Naprawdę świetnie się bawiłem. Garść zdjęć tutaj (pochodzenie różne). Czekam jeszcze na więcej zdjęć, więc będzie część II. 
Like every year Polish Garrison went to Lublin, so I couldn’t miss this convention too. I had really great fun. Here’re a bunch of photos. I’m waiting for more pictures, so there’ll be part II.



Koledzy Legioniści:
 Friends from Legion









Ja i moja dziewczyna: Juno ( :* )
Me and my girlfriend : Juno




Tu już w pełnym rynsztunku:
Full-armed







Prezentacja Legionu (ja odpowiadałem za część kostiumową):
Legion presentation (I was responsible for the costume part)



Podczas Familiady:
 During “Familiada”


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz