sobota, 25 lutego 2012

Nowe Gaffi - część druga (New Gaffi - Part Two)

Wykorzystując w dalszym ciągu czas wolny, pracuje dalej nad Gaffi numer dwa. Oto postępy:

Użyłem pinezek aby imitowały mikro-kolce (podpatrzyłem to u ktoregoś z kolegów):


Z tym, że ja zamocowałem je gęściej i wykorzystałem różnego 
rodzaju pinezki by lepiej imitowały "guzki":



Kolec zrobiłem z kawałka odciętego z kija od motyki 
(który zresztą wykorzystam na część główną):




Po przyklejeniu i wyrównaniu szczeliny tak prezentuje się cała część obuchowa:


Pozostała jeszcze kwestia mocowania do drzewiec. 
To tego posłużę się złączką do rur PCV. Wybrałem jednak nie klasyczne kolanko 90 stopni, 
ale takie które było pod łagodniejszym kontem (akurat rzuciło mi się w oczy)


Teraz połączone, schnie i czeka bym wyrównał masę, tak aby ukryć, że jest to tylko kolanko ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz