wtorek, 11 września 2012

Event: Kręcenie filmu promocyjnego PG Warszawa 3-4.08.2012

Wiem, że późno ale czekałem na ostateczny film. Nie mniej ten będzie jednak trochę później.

Tak się składa, że życie legionisty to nie tylko konwenty, wyjazdy zagraniczne, czy wizyty w szpitalach dziecięcych. To także działanie na rzecz garnizonu, w tym wypadku jego promocji. Dlatego też w dnach 3-4 sierpnia odwiedziliśmy Warszawę oraz Nowy Dwór Mazowiecki gdzie pracowaliśmy nad materiałem zdjęciowym do takowej "zajawki".

W piątek czyli 3 sierpnia byliśmy w studiu fotograficznym gdzie nakręcono proces ubierania w zbroję a także   zrobiono mi kilka zdjęć. Ich autorem jest: Karol Woźniak natomiast obróbka jest dziełem Anny Kłos.






Kolejnego dnia, czyli w sobotę, pojechaliśmy do Nowego Dworu Mazowieckiego. Tam też nakręciliśmy sporo materiału filmowego. Zdjęcie mam tylko jedno, zrobione przez Amadeusza Andrzejewskiego (jest też on autorem poniższych filmików)., obróbka Anna Kłos.


Przy tak zwanej okazji powstał szereg wymienionych mini filmików, które jako materiał bonusowy stanowią promocję naszych kostiumów. Można je obejrzeć poniżej:













Mój filmik co prawda został na koniec...ale co tam ;)

1 komentarz:

  1. Filmiki zapowiadają ciekawą całość, więc daj znać jak będzie gotowy cały filmik...

    OdpowiedzUsuń