niedziela, 10 marca 2013

Bossk - Stopy. Etap I

Ostatnim elementem jakiego mi brakowało do pełnego kostiumu Bosska są stopy (i flary). Dlatego też przystąpiłem do pracy:

Za podstawę posłużyły mi takie o to gumiaki:



Obciąłem obcas:



Następnie z drewna naszkicowałem pierwszy pazur:


Aby na obu stopach, pazury były symetrycznie takie same, 
zrobiłem je z grubszego klocka drewna, który później przeciąłem na pół:


Etapy szlifowania pazura:




Ponieważ stwierdziłem, że pazur jest za "chudy", postanowiłem go poszerzyć o dodatkowe listewki:



I oto skończone pazury:



Pazury już osadzone na bucie:


Co prawda zamocowałem je na śruby ale miejsce łączenia wzmocniłem wikolem:


Kolejnym etapem było okładanie stopy łuskami, które zrobiłem z hipsu:


Na tę chwilę łapy prezentują się tak:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz