piątek, 10 maja 2013

Boba Fett: Shin Tool: Anti-Security Blade

Jak wspominałem, zacząłem robić Bobę (wersja z ESB) od czegoś drobnego. Zdecydowałem się na pierwsze z zestawu czterech narzędzi, które Boba nosi w kombinezonie, w kieszonkach na łydkach. Pierwszym z nich jest Łamacz Blokad (Anti-Security Blade).

Na dzień dobry okazało się, że z narzędziami Boby jest mały problem, gdyż Przewodnik Obrazkowy może wprowadzić w błąd:



Dlatego też postanowiłem bazować na oryginałach ( no oprócz tej rurki w górnym prawym rogu...bo wybaczcie ale są pewne granice pójścia na łatwiznę ;) )

Pracę zacząłem od pierwszego z dwóch cylindrów. W oryginale były to uchwyty do rysików, ale ja zrobiłem go z rurki aluminiowej i z małego jacka:



Zaślepiłem otwory nitami:


Oba rdzenie już połączone:


Plastikowy element trzymający oba cylindry zrobiłem
 z trzech połączonych ze sobą kawałów HIPsu 3mm:



Teraz brudzenie: szara farbka ( Citadel Colors):


I brudzenie brązową:


Teraz przetarcia by wszystko wyglądało naturalniej:


I łączymy śrubką: 



I tak jak w oryginale czarna taśma:


Docięta blaszka z Ipostu jak zawsze przydatna:


Pomalowana na czarno:


Z przetartymi kantami: 


Po spiłowaniu główek od śrub, przesunięciu taśmy i odrobinie korekcji ustawień główek od jacków tak prezentuje się efekt finalny:


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz