wtorek, 16 lipca 2013

Boba Fett: Girth Belt

Trochę mi długo zeszło nad tym propsem, no ale udało się. Oto Girth Belt to Boby. Jest to pas pleciony który Boba nakładał na ochraniacz a pod pas z ładownicami. Tak prezentowało się to w filmie:


Pas wykonany oryginalnie był na podstawie końskiego popręgu. Niestety w CRLu była tylko wzmianka, że na poziomie lvl 2 pas powinien być z oryginalnego rekwizytu do koni. Niestety nie wiedziałem początkowo co to. Przejrzawszy setki pasów do lonżowania, zupełnym przypadkiem natknąłem się na popręgi. Tak jak w CRLu pas ma być biały farbowany na odpowiedni kolor:


Niestety nie mam ani końskich, ani tym bardziej amerykańskich gabarytów, więc pas trzeba było skrócić, w tym celu trzeba było go rozciąć:




I zszyć to w środku by zamaskować miejsce łączenia:


I ponownie zszyć zgodnie z tym schematem:


Klamry musiałem pomalować na srebrno ze złotymi przetarciami by było "screen accurate" 


A teraz farbowanie. Kolor w CRLu sugerowany jest brązowy lub czerwony. Wymyśliłem więc, że baza będzie czerwona:




A wgłębienia wypełniłem na brązowo, cieniując. Dlatego też tak dużo czasu to zajęło bo wszystkie wgłębienia robiłem ręcznie, pędzelkiem "zerówką":


Do tego jeszcze czarne, skórzane paski na zapięcia:



I efekt końcowy:





I w zestawieniu z ammo belt:



Tym samym oceniam stan prac na 6 % :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz