środa, 7 września 2011

Update Imperial Navy Trooper

 Jak zapowiadałem w temacie Navy Officera i Trooper doczekał się aktualizacji. Zdjęcia robiłem podczas tegorocznego Krakonu (wiem, wiem że to było dawno). Dlatego też zmiany na dzień dzisiejszy okazały się zdecydowanie dalej idące. Na Krakonie miałem tylko nowy pasek i hełm, ale dziś poczyniłem też poważne zmiany w kombinezonie: wymieniłem naszywki z białych na srebrne, wymieniłem com-pad, odprułem dodatkowe dwie kieszenie (których w jumpsuicie jednak nie ma). No ale to pokaże (może jeszcze dziś/jutro) w osobnym poście. A teraz zdjęcia (są też w zakładce kostiumu: http://cosplaysw.blogspot.com/2011/01/imperial-navy-trooper-in.html












Swoją drogą, od Falcona dostałem nowe uszy do hełmu Navy. Podobnie jak dzwon i nakładki to Vakuforma. Można więc się spodziewać, że to jeszcze nie koniec pracy nad kostiumem :) Na kaptur też dostałem kawał Hipsu, wiec hełm w wolnej chwili przejdzie jeszcze jedną metamorfozę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz