czwartek, 16 sierpnia 2012

Drugie Gaffi

Pierwszy model gaffi zrobiłem dwa lata temu. Jednak po powiększeniu obrazka na dole, okazało się, że ta broń ma nie cztery, a osiem ostrzy. Dlatego też postanowiłem zrobić gaffi jeszcze raz. 


 Zacząłem od rękojeści. Wykorzystałem w tym celu stylisko na młot (albo siekierę, nie jestem pewny):

Miejsca na ręce wyszlifowałem delikatnie:


Nie bardzo mogłem się zdecydować na wielkość i kształt ostrzy, 
dlatego dopiero po trzeciej próbie się zdecydowałem:

Aby nie osłabiać konstrukcji "ząbki" na mocowania wykonałem w ten sposób:


Cztery z dwoma ząbkami i cztery z jednym, 
mocowałem je na przemian w rurce PCV:


Trójkątny kolec wykonałem z drewnianego walca:


Metalowa obejma to faktycznie kawałek styliska, 
wydrążona w środku:


 Potem to już tylko kwestia malowania:


Aby ostrze nie wyglądało "jak z pod igły" dodałem jeszcze trochę brudzeń i efekty rdzy:


I efekt finalny:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz