niedziela, 26 grudnia 2010

Maska Tuskena Część I

Zamiast non stop publikować materiały, które de facto mają status "archiwalny" postanowiłem pokazać co teraz mam na warsztacie. Ponieważ najnowszy kostiumowy projekt który chce zrealizować to Tuscen Raiders, to logiczne, że zabrałem się za maskę. Co prawda miałem już wersję beta (której teraz nie pokarzę bo generalnie nie jestem z niej zadowolony, co ew. później jak już skończę aby pokazać zmiany), ale miała strasznie małe oczy i wodogłowie. Dostałem od kolegi (YangObi pozdrawiam) pełnowymiarowe soczewki więc teraz maska będzie trzymała standardy. A oto jak wygląda szkielet:





A oto i oczęta i ich próbne przyłożenie do maski:

Od  środka chce hełm wyłożyć kawałkami czarnej skóry, na razie wygląda tak:


Jutro kolejny etap  :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz