niedziela, 24 kwietnia 2011

Event: Kraków Game Fusion

W ubiegły weekend, czyli 14-16 kwietnia w Krakowie odbył sie Kraków Game Fusion. Impreza ta odbyła się w budynkach kompleksu Uniwersytetu Ekonomicznego. Na ten konwnent byłem nastawiony bardzo optymistycznie z różnych względów. Raz, że wreszcie miałem blisko, w końcu event ten się odbywał w mieście w którym mieszkam, dwa w Krakowie od bardzo, bardzo dawna nie było żadnego konwentu (ostatni był  w roku 2008). Co prawda było raczej kameralnie - mało osób przyszło (ponoć z obsłygą było ok 600 osób), ale nawet tej liczby nie było czuć.
Do zadań PG, w których brałem udział należało
Wprowadzenie Rektora na salę i scenę, a także poprowadzenie prezentacji i prelekcji. Te ostatnie organizowałem wszystkie sam, lub wraz ze znajomymi z legionu:
-Gdyby, te dwie rzeczy skleić razem...o rekwizytach w Gwiezdnych Wojnach - wraz z Mr. Fettem
- Legiony, sposób na życie - wraz z Yularenem
- Prezentacja IOC i IOG - to już sam. Tu byłem miło zaskoczony, bo mimo później pory okazało się, że przyszło nawet kilka osób, by posłuchać co mam do powiedzenia ciekawego (lub też nieciekawego). Mam nadzieję, że dzięki powyższym przynajmniej jedna osoba będzie zainteresowana wstąpieniem w nasze szeregi. No to kilka fotek:




 Tak prezentowało się nasze stanowisko. Co prawda jeszcze w "budowie". Widać na manekinach kostiumy z mojej kolekcji ;) Niestety Luke trafił na damskiego manekina




Wprowadzenie rektora. Niestety schody były nierównie rozmieszczone 
(na 3-5 krótkich, przypadał jeden dłuższy), więc by się nie zabić z Jadenem, staliśmy najniżej.  

Spacerek po terenie uniwersytetu. 
Na moment w IC. Było tak gorąco (pogoda dopisała), że musiałem na moment zdjąć hełm. Na szczęścia strój da się szybko przemianować, na bardziej przyjazną oddychaniu wersję.

Zabawa w Guitar Hero, czyli "Posadźmy Gunnera na perkusji on i tak nic nie widzi".



Prezentacja Garnizonu. Janis pierwszy raz w Jawie (ale temu kostiumowi niedługo poświecę osobny wpis)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz